انتخابات 94 | انتخابات مجلس | اخبار انتخابات | نظرسنجی انتخابات | سایت انتخابات

اخبار انتخابات و پیگیری اخبار انتخابات مجلس 94 و نظرسنجی انتخابات و معرفی ستاد انتخابات نامزدها و معرفی نامزدها و اخبار نامزدهای مجلس 94 و اخبار مجلس دهم

انتخابات 94 | انتخابات مجلس | اخبار انتخابات | نظرسنجی انتخابات | سایت انتخابات

اخبار انتخابات و پیگیری اخبار انتخابات مجلس 94 و نظرسنجی انتخابات و معرفی ستاد انتخابات نامزدها و معرفی نامزدها و اخبار نامزدهای مجلس 94 و اخبار مجلس دهم

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

انتخابات مجلس 94


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجازه دخالت در انتخابات مجلس را به نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی به جز انجام وظایف محوله نمی‌دهیم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد سیدموسی خادمی امروز شنبه 11 مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در سال جاری افزود: قبل از انتخابات اجازه نمی‌دهیم نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی در امور انتخابات به جز انجام وظایف محوله دخالت کنند.

وی با اشاره به اهمیت روزهای اخیر در تقویم اسلامی، اظهار کرد: این ایام با عید قربان شروع شد و ملت ایران در این عید نشان داد به الگوی بزرگ اسلامی وفادار است و اوج رشادت و ایثار را در این ایام از خود نشان داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین به عید غدیر خم اشاره و خاطرنشان کرد: در این عید باز هم ایران اسلامی نشان داد که وفادارترین جامعه شیعی به اصل ولایت و امامت است.


خادمی با بیان اینکه این ایام یادآور رشادت‌های ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس بود، تصریح کرد: اما این ایام با بزدلی، سوء مدیریت و مسئولیت‌ناپذیری حکومت سعودی تلخ شد.


وی از آل سعود به عنوان حکومتی بی‌تدبیر نام برد که جامعه اسلامی را در این ایام عزادار کرد و ادامه داد: بدتر از همه مسئولیت ناپذیری و بی‌تدبیری موذی گرایانه‌ای بود که این حکومت پس از آن واقعه در خصوص اجساد واقعه منا انجام داد و اگر تدبیر رهبر ایران نبود این مسئولیت ناپذیری همچنان ادامه می یافت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک این هفته به تلاشگران این عرصه، عنوان کرد: به همت مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی امروز زمینه برای کار، تلاش و توسعه در این استان فراهم است.


خادمی با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در جامعه اسلامی همواره باید دو چهره عطوفانه و اقتدار را داشته باشند، بیان کرد: این دو چهره لازم و ملزوم یکدیگر هستند و نیروهای نظامی و انتظامی ما از هر دو چهره برخوردار هستند.


وی تصریح کرد: در مورد اغلب نیروی های نظامی به این دلیل که با دشمنان خارجی و مسائلی برخورد دارند که امنیت ملی کشور را تهدید می‌کنند اولویت چهره دوم به اول مطرح است و در این خصوص عطوفت معنی ندارد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اما در مورد نیروهای انتظامی اصل بر رحمانیت و عطوفت است زیرا حوزه کار آنها حوزه داخلی است و باید با عطوفت با مردم همراهی کنند تا مردم با دیدن آنها احساس امنیت کرده و بدون واهمه به فعالیت خود ادامه دهند و از طرف دیگر چهره مقتدر نیروی انتظامی در مقابل مجرمان همواره لازم است.


خادمی یادآور شد: در مقابل کسانی که بخواهند نظم جامعه را برهم زده، از حقوق خود پا را فراتر گذاشته و به حقوق مردم تجاوز کنند نیروهای انتظامی و امنیتی کوتاه نمی‌آیند.


وی ادامه داد: در صورتیکه آرامش داخلی به خوبی برقرار شود می‌توانیم به عنوان یک ملت عاری از تفرقه و توسعه یافته در مقابل دشمنان خارجی بایستیم.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در انجام وظایف محوله در همه حوزه‌ها موفق عمل کرده است، تأکید کرد: بخش عمده‌ای از امنیت امروز این استان محصول از خود گذشتگی نیروهای انتظامی است.


خادمی در ادامه به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال جاری اشاره کرد و افزود: قبل از انتخابات مجلس، در حین انتخابات مجلس و بعد از آن نیازمند حضور قوی نیروی انتظامی برای ایجاد انتظام مطلوب در سطح استان هستیم.


وی گفت: قبل از انتخابات مجلس اجازه دخالت‌های بی‌جا در انتخابات را نخواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی در امور انتخابات به جز انجام وظایف محوله دخالت کنند و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای به بهانه انتخابات نظم جامعه را برهم بزنند.


استاندار با تأکید بر ایجاد نظم، امنیت و آرامش در روز انتخابات مجلس، اضافه کرد: پس از انتخابات مجلس نیز نتایج را در کمال آرامش به جامعه هدیه می‌کنیم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی